15 Nisan 2016 Cuma

Yves Rocher - Elixir 7.9 Göz Kremi

Herkese merhaba,
Ben bugün çok mutluyum çünkü dslr fotoğraf makinesi almak yıllardır aklımdaydı ancak bir türlü çeyiz, nişan, düğün vs derken makineye ekstra bir bütçe ayırıp alamamıştım. Belirli araştırmalar sonucu en sonunda Canon 100D de karar kıldım ve sonunda aldım!! Bu posttaki fotoğrafları da yeni makinem ile çekmiş bulunuyorum.

Şimdi gelelim konumuza. Kadınlar günü indiriminde şampuan almak için Yves Rocher ye gittiğimde kapatıcılığı yoğun olan gözaltı kapatıcısı sordum ancak görevli bayan bana kapatıcıdan ziyade gözaltımda morluklar olduğunu ve göz çevresinin iyi nemlendirilmesi gerektiğinden bahsetti ve benim aklıma elixir 7.9 göz kremini yerleştirdi. Fiyat olarak bana göre pahalı yüzde 30 indirimden almış olsamda. Hayatımda ilk kez bir kreme bu kadar çok para verdim kendimce. O nedenle düzenli kullanır mıyım bilmiyorum. Yaşlanma karşıtı, 7 bitki özü içeriyor.



15 ml bir ürün. İlk etapta gözüme küçük görünüp çabuk biteceğini düşünmüştüm ama sanıyorum 1-2 ay daha bana yeter. Kullanımı: bir miktar ürünü göz çevrenize bilyeler yardımıyla masaj yaparak yediriyorsunuz. 


Ürün aşağıda gördüğünüz şekilde ışıltılı. Görevli bayanın söylediğine göre bu krem ışıltı veriyor, ince çizgileri ve morlukları yok ediyor.


Ben ürünü yaklaşık bir buçuk aydır düzenli olarak kullanıyorum. Ürünün kendi sitesinde sabah uygulayın yazıyor ancak ben bazen gece yatmadan, bazen sabah bazende sabah & akşam günde iki kez uyguluyorum ancak mutlaka her gün kullanıyorum. Benim gözaltı morluklarıma etkisi olmadı. Aynı şekilde duruyorlar. Ancak gözaltı morlukları için bol su tüketmek önemliymiş. Maalesef o da bende yok. Dikkat etmeye çalışşam da ancak 1 litre içebiliyorum o da her gün değil :(
Göz çevremde çizgiler henüz başlamadığı için ( bu arada yaşım neredeyse 27 :p ) o konuda etkisini bilemiyorum. Tek hoşuma giden nemlendirmesi güzel ve yapış yapış bir his bırakmıyor.  Dolayısıyla tekrar alacağımı sanmıyorum bu ürünü. Şimdiden alternatif ürünleri araştırmaya başladım. Bu konuda tavsiyelerinize açığım.


Daha önce de bahsettiğim gibi her ürün kişiye göre farklılık gösterebilir. Bende ki etkileri bu şekilde oldu.

Sevgiler xx

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?